mandag 21. april 2014

Zumba Chic ~ Kort til fargeleggingsheftet til Ett Trykk ♥

Her kommer et kort jeg lagde for en stund siden, 
men som jeg ikke har vist i bloggen min.
Det er med motivet Zumba Chic fra Saturated Canary, 
som er fargelagt med Distress Re-inkers. 
Hvordan jeg har fargelagt det kan du lese om i fargeleggingshefte nr. 3 til Ett Trykk
Der var fokuset på mørk hud og krøllete hår.
Kanskje du svetter til denne låten? ;)
Papirer er fra Maja Design, i farger lilla og blått. Teksten er printet ut.

Tusen takk for at du besøker bloggen min!

2 kommentarer:

Sol sa...

Har denne til fargeleggings kurset!! Men trodde det var en sånn enggangs ting .. så jeg ga opp.. Dette var helt Villt!! Vanvittig stilig!! å så i tiden!! med What the Fox say!! Herlig fargelegging. Spesiellt av håret!!! Nydelige farger og Super stilig pyntet!! :o)

Pet73 sa...

Stunning work!